zaterdag 25 september 2010

Achtergrondgeluid: taktaktak hakgeklak


Enkele dagen geleden gaf het onbeveiligde netwerk ‘airportthru’ me de kans om langer dan vijf minuten op internet te surfen. Ik zou een gat in de lucht gesprongen zijn, maar onze enige stoel behoort niet tot de stoelsubcultuur ‘stable’.  Hij behoort eerder tot de ‘kranken’. Ik had eindelijk de tijd om alle reacties op mijn blijkbaar leuke blog te lezen. Dankuwel iedereen, dat  pakt me! Ondertussen probeer ik het niveau hoog te houden, hoewel dat ik vermoed dat ik me zal moeten inhouden bij het volgende:
De twee Russische meisjes zijn ondertussen aangekomen en als ik de blonde van de twee, ‘Irina’, nog eens tegekom krijgt zij van mij zowel de ‘fuck you van de week’ als de ‘djoef van de week’. Wat een stuk pretentie, jammer dat zij niets heeft laten liggen in Rusland. (Benidorm Bastards) Het schijnt, heb ik vernomen uit goede bron, die niet persé anoniem hoeft te blijven, maar die ik toch anoniem laat, dat Irina niet echt tevreden van onze kamer. Dzjoooong (geluid van een gong), excuse me? (Excuse me? – Soulwax) Volgens mijn bescheiden mening is het kot, waarin deze twee meisjes slapen, een van de mooiste en best verzorgde koten in Antwerpen. Een eigen badkamer (zonder schimmel), een eigen keuken (mét toaster, mét radio, mét microgolf, mét oven, mét 4 wérkende vuren, mét eten, enz.) een wasmàchine ipv een wasbàk, internet, een printer, 2 met bloemetjesstof overtrokken volledige stoelen,  op vijf minuten van de school en slechts op de derde verdieping! (Is it good enough for what you’re paying? – Soulwax) Ik hoef jullie niet te vertellen hoe mijn kamer er uit ziet (check FB), maar de zeven verschillen zijn snel gevonden! Toen mijn goede bron haar Antwerpen liet zien, bleef ze maar zeuren over het feit dat haar GSM geen ontvangst had en dat ze niet op Skype kon. (This is the excuse that you’re making, you’re making? – Soulwax) Ze weet nog niet dat er zowel in onze school als in de meeste café’s internet is en dat ze niet eerst een halfuur met een ‘bus’ naar één of ander hotel moet gaan om toch maar te kunnen skypen. Ze vroeg zich ook af waarom we geen kot hadden kunnen huren bij de kathedraal of bij het Steen! Hallo?! (Halloo Kevin, hallo. Zijt gij nog kwaad? – Hormonia) En ja, ik ben nu kwaad. En nee, dat heeft niets met mijn hormonen te maken. Het is niet omdat wij uit West-Europa komen, dat wij zo rijk zijn! Van mij mag ze ergens anders een kot zoeken, zolang ze het zelf betaalt. Ik wens haar veel succes!
Over de andere Russin, Olga, geen bijzonderheden opgevangen.

p.s. voor alle geïnteresseerden en alle pedo’s die toevallig ook mijn blog lezen; mijn Russsische nummer is: +7  983 440 5870.

1 opmerking:

  1. ge zijt ongeloofelijk.
    DAnk aan mama van Magali die heel de storm heeft
    moeten weerstaan

    BeantwoordenVerwijderen